جمله های عمودی35

محال  بود عاشق شوم

تو آمدی وشدم

 

محال بود اهلی شوم

تو خواستی و شدم


محال بود تنها شوم

تو رفتی و شدم


ای عشق

دیگر محالی ندارم

عکس نوشت:معاونت پژوهش اتاق 302

واینها هم یاکریم های آزاد که هر روزبه دیدن من می آیند مثل کسانی که به دیدن زندانی ها می روند.مدتی است با  خرد کردن وریختن نان به پشت پنجره اتاقم با اینها دوست شده ام ولی چون شبیه هم هستند نمیدانم که هر روز خودشان هستند یا ......


این نوحه را با صدای حاج حسین فخری  دوست می دارم

شیعه شد ماه صفر زنید  بر سر           

با ناله و زاری در این ماتم سرا

هم ز بهر حسن و جد کبارش

            

هم نو گل زهرا حسین در کربلا


زینب آمد به سر نعش برادر

          

کای عزیز خواهر ولد شیر خدا

چشم بگشا و ببین خواهر زارت  

          

می برند سوی شام با شمر دغا


عابد زار تو بر ناقه سوار است

            

غل به گردن او نمودند ز چرا

سر تو بر سر نی همره ما بود

              

این نعش تو مانده به چه در کرببلا


رو به سوی نجف آورد و بگفتا 

            

باب تاجدارم تو نیایی ز چرا

بکشی تیغ و کشی کوفی و شامی

            

ابن سعد ملعون و شمر بی حیا

ای پدر اکبر و هم اصغر و قاسم 

            

پاره پاره افتاده در این دشت بلا

سرنگون گشت علم از دست علمدار 

           

ای باب کبارم تو نیایی ز چرا


جمله اطفال تو با ناله و زاری

                 

با چشم پر آبند در این دشت بلا


من غم دیده چه سان صبر نمایم

             

بر خاک گذارم و روم نعش تو را

عشق 44

یکی از قرارهای بنده با خوانندگان محترم خونین دلان معرفی جایگاه های مناسب وخوب در رابطه با بحث عشق بوده است.برای بازگشت به وادی عشق باز هم از معنای لغوی خواهیم گفت گرچه کلمات عربی در متن وجود دارد ولی  مطالب خوب و مفیدی است . مطلب زیرا از این  http://shahrudi.parsiblog.com وبلاگ وزین نقل می کنم .

معنای لغوی«عشق»

- لسان العرب:  العشق: فرط الحب قیل: عجب المحب بالمحبوب و قیل: التعشق: التکلّف.
- مجمع البحرین: العشق: هو تجاوز الحدّ فی المحبة.
عن الغزالی: کون الشی محبوباً هو میل النفس الیه فان قوی المیل سمیّ عشقاً و عن جالینوس الحکیم: العشق: من فعل النفس و هی کامنة فی الدماغ و القلب و الکبد
- فرهنگ ابجدی: العاشق (ج عشاق و عاشقون): آن‌که دوست‌دار کسی یا چیزی باشد – العاشقه: مونث العاشق.
العشاق: آن‌که عشق بسیار بورزد – عاشق بی‌قرار      عَشِق (بالشی): دلباخته او شد – به آن چسبید.
العشق: افراط در دوستی چه با پاکدامنی و چه با تردامنی    العشیق: عاشق، معشوق.
- عَشِقَ (مصباح المنیر): من باب تَعِبَ و الاسم (العشق) بالکسر قال ابن فارس و العشق) الاغرام بالنساء.
- العشق: الافراط فی المحبة رجلٌ (عاشق) و امرأة (عاشق) ایضاً
(- منتهی الارب: عشق: چسبیدن
اقرب الموارد: التصاق به چیزی

غیاث اللغات: مرضی است از قسم جنون که از دیدن صورت حسن پیدا می‌شود و گویند از عشقم است به معنای خواستن، آرزوکردن. و یکی پیدیا: ریشه واژه‌عشق).


عشق در بیان بزرگان
قبل از پرداختن به نظریات آخوند ملاصدرا (رحمة‌ا... علیه) راجع به عشق، بد نیست مختصری از بیانات بزرگان اهل علم و فلسفه را نیز ذکر نماییم – از این جهت که بتواند ما را یاری رساند در فهم هرچه بیشتر مباحث طرح شده توسط ملاصدرا و یافتن وجوه مشترک این نظرات.
ابن سینا: العشق: هو الابتهاج. بتصور حضرت ذات ما، عشق بهجت و خوشی است با دریافت ذاتی
اندر ره عشق کفر و ترسایی به         در کوی خرابات تو رسوایی به                        .
یکی از اهداف ریاضت تلطیف سِر(انسان کار می‌کند که آمادگی لازم را جهت ادراکات عقلی پیدا کند و قوه عاقله را متوجه مقصود سازد) است که از اسباب رسیدن به لطافت باطن عشق عفیف است.
مبدأ عشق حیوانی، شهوت حیوانی و طلب‌کردن لذت بهیمی و مبدأ عشق نفسانی، عینیت و مشابهت جوهری نفس عاشق و معشوق است.
شیخ اشراق:  محبت چون به غایت رسد آن را عشق خوانند (العشق محبة مفرطة) و عشق خاص‌تر از محبت است؛ زیرا هم عشقی محبت باشد، اما همه محبتی عشق نباشد.
عشق را از عشقه گرفته‌اند و آن گیاهی است که در باغ پدید آید پس سر برآرد و خود را به درخت می‌پیچد و همچنان می‌رود تا جملة درخت را فرا گیرد و چنانش در شکنجه کشد که نم در میان رگ درخت نماند و هر غذا که بواسطه آب و هوا به درخت رسد به تاراج می‌برد تا آنگاه که درخت خشک شود.
عشق محبتی است که از حدّ بیرون رفته باشد (گر عشق نبودی و غم عشق نبودی چندین سخن نغز که گفتی و که شنودی).
قطب الدین شیرازی: عشق افراط محبت است. شدت عشق و ضعف آن تابع‌اند هر شدت ادراک و خیریت مدرک را و ضعف ایشان را و ادراک تام نبود الا واجب را ... عشق او مرذات خویش را عشق حقیقی تام باشد و فرق میان عشق و شوق آن است که عشق، ابتهاج است به تصور حضرت ذات که معشوق است و شوق حرکتی است کسی تتمیم این ابتهاج کند.
شمس الدین شهروزی: و جمیع المفارقات لها عشق عقلی الی ذالک الکمال دون الشوق الذی لابد فیه من حصول شیء و فقد شی، و المفارقات جمیع کمالاتها حاصلة لها بالفعل و امّا النفوس و الاجسام فلها شوق و عشق الی ذالک الکمال، اما ارادی ان کان له حیاة و اما طبیعی ان لم یکن ذالک.
شیخ بهایی: انسانی اگر یافت شود که عاشق پری چهره‌گان و خوب‌رویان، نبود، باشد بقر و غنمی و نشاید که نامش نهند آدمی.
امام محمد غزالی: عشق: محبت شدید و قوی و مرتبه عالی محبت است.  قرارگرفتن موجودی کمال‌جو (انسان) در جاذبه کمال مطلق (خداوند).

ملاهادی سبزواری: لذت نیل و وصال و معانقة با معشوق، در نفس حیوانی به خاطر به کارگرفتن حس و تخیل بسی بیشتر است؛ زیرا یک حیوان یک بار با وجود طبیعی معشوق و بار دوم با وجود محسوس و بار سوم با وجود خیالی معشوق به معشوقش نایل می‌شود که به همین خاطر عشقش لطیف‌تر و لذیذ‌تر و صاف‌تر است.


جمله های عمودی 34

اندیشه ام به تپش می افتد


وقتی در ذهنم قدم می زنی


نگاهم نکن


سکته  خواهم کرد

--------------------



نوشتم


من عاشق هستم


گفت


سه غلط داری


نمره ات هفده است

-------------------

فراموشم کردی


فراموشت می کنم


دروغگو فراموش کار است

مسافرت کوتاهی به آبادان داشتم برای شرکت در مراسم سومین سالگرد رحلت آیت الله جمی -ره -از اینکه نظرات را دیر تایید کردم پوزش می طلبم.بحث عشق را بزودی پی خواهم گرفت .ان شاالله

شعرهایی که دوست دارم

هرگز شده زین خاک بجویی که تن کیست ؟

وین گرد غم آلود غبار بدن کیست ؟

از زیر قدومت شدی آگاه که آیا

ماوای که خواهد شد و یا که وطن کیست؟

بر خاطر تو هیچ گذشته است به بستان

کاین پنبه ی نو خواسته آیا کفن کیست ؟

آن غنچه خندان که نمودست دهن باز

لبهای پر از خنده و شکر شکن کیست ؟

آن خشت که سر بر سر هم هشته بهر کاخ

اعضای که می باشد ویا که تن کیست ؟

آن رخنه دیوار که بر دیده هویداست

چاک دل سوزان که؟ خندان دهن کیست ؟

امروز که خاک دگران شد چمن ما

تا روز دگر خاک من و تو چمن کیست ؟

طایی شمیرانی

نمونه هایی از عاشقانه ها در پایگاه راسخون وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه

آهاي نازنمکدار، منم عاشق تبدار، ببين دل تو دلم نيست واسه لحظه ديدار .


زندگي مثل مردابه شايد زيبا نباشد ولي مي شه توش نيلوفري مثل تو را پيدا کرد.


ببخشيد از معاملات عشقي مزاحمتون ميشم ببخشيد قلب شما مستاجر نمي خواد ؟؟؟


اگه صداي پاک تو همدم شب هاي منه ، عزيزم حضور زيباي تو هميشه دنياي منه .


بيب بيب بيب بيب بيب بيب بيب بيب بيب
.
.
.
فکرکردي چيه؟ بوق؟
نه بابا اول چيزيه که ميخوام بگم:
(بي برو برگرد دوستت دارم)

يه دنيا فداي هرچي دل مهربونه يه دل فداي اوني که اين SMS را مي خونه..


از شرکت فرش مزاحمتون مي شم اجازه مي دي دلم رو فرش زيرپات کنم ؟ تا هيچ جا جز دل من پانذاري.


موبايلم حالش بده، شارژ نداره نورش کم شده صفحش يه کم سياه شده،مريضه سرفه مي کنه،مي دوني چشه؟ هواي SMS تورو کرده!

------------------------------

در یک تقسیم بندی پایگاه ها به موضوع محور ومخاطب محور تقسیم می شوند.هر کدام نیز ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.در زیر به برخی  از آنها اشاره می کنم


1- موضوع محور

الف .متن محور

ب.موضوع های تخصصی بحث می شود

ج.به ایام و ویژه نامه ها دقت می شود

د......

2- مخاطب محور

الف.بیشتر بر وب 2 استوار است

ب.شالوده واساس نظر مخاطب است

ج.هدف جلب مخاطب بیشتر است

د............

پایگاه های مذهبی بیشتر موضوع محور هستند .زیرا در بحث نظری وعملی با وب 2 هنوز پرسش های اساسی وجود دارد که به یک جمع بندی مورد قبول نسبی نرسیده است

به دلیل اینکه در بحث عشق گاه به گاه به پیامک های عاشقانه نیز سر می زنم وقتی این عنوان را در راسخون دیدم برایم جالب بود وکنجکاو شدم .

با مراجعه به پیامک های عاشقانه مشاهده کردم که پیامک های خوبی هم هست ولی چند پیامک نیز به نظر بنده در شان  ومنزلت یک پایگاه مذهبی نبود.مخصوصا که سازمان اوقاف .....خب چه کار میشه کرد این نظر بنده است

-----------------------------

از سرکار خانم کبیری بسیار سپاسگزارم که به بنده درس گرامی داشتن هموطن را با تماس از آن طرف دنیا یاد آوری کرد.برای ایشان وخانوادۀ محترمشان آرزوی سلامتی وسربلندی دارم.این چند جمله عمودی منطقی تقدیم به هموطن گرامی که ایران و ایرانی را بسیار دوست می دارد


تا تصویرت را تصور می کنم

عشقت را تصدیق می کنم

آری عشق بدیهی است


کمی خودمان را تحویل بگیریم!

شنبه این هفته در تلویزیون استانی قم مصاحبه ای داشتیم. روز جمعه با مجری برنامه به وسیله تلفن هماهنگی انجام شد و قرار شد که در طی بیست دقیقه، چند سوال پاسخ داده شود. البته سوال ها را با هماهنگی کامل با مجری به سرانجام رساندم! و چشمتان روز بد نبیند، جمعه خودمان را به جای آنکه با عیال و بچه ها باشیم، مشغول مطالعه برای پاسخ به آن پرسش ها گذراندیم.
پرسش ها این ها بودند:
-    خاستگاه و تاریخچه پایگاه های مذهبی در ایران و قم چیست؟
-    تحلیل درباره گرایش ها و محتوای سایت های مذهبی
-    چشم انداز و افق پایگاه های مذهبی چگونه رصد می شود؟
-    استانداردهای یک پایگاه با گرایش موضوع محوری یا مخاطب محوری چیست؟

خلاصه صبح زود ما شال و کلاه کرده، به صدا و سیمای قم رفتیم. در آنجا بود که خبر دادند به خاطر جابجایی آیتم های برنامه، فقط شش دقیقه وقت به مصاحبه ما داده شده است! حالا شما خودتان فکرش را بکنید، بنده چگونه باید بیست دقیقه مطلب را در شش دقیقه بگنجانم و بگویم! ناچار به گزینش یا انتخاب شدیم و در اندیشه خودم، با یک مدیریت فکری توانستم مطالب را برای شش دقیقه مرتب کنم.

برنامه شروع شد و آقای مجری یک دقیقه سلام و احوالپرسی کرد و بنده هم چون عجله داشتم در عرض ده ثانیه سلام و احوالپرسی کردم! سپس مجری خوب برنامه یک دقیقه مقدمه گفت که هنگامی که ایشان مشغول گفتن مقدمه بود،من مدام توی دلم می گفتم زود تمامش کنید

خلاصه ما بیشتر از چهار دقیقه نتوانستیم حرف بزنیم! بعد که در محل معاونت پژوهش حضور پیدا کردم و ضبط شده ی برنامه را دیدم به قیافه خشمگین خودم در هنگام مصاحبه به همراه دوستان معاونت، کلی خندیدیم!

فکر کنم نیتم اشکال داشت و خدایی نبود و اگر بخاطر خدا بود، بدین گونه نمی شد. آقا کارها باید در مسیر توحید و بخاطر خدا باشد، در این صورت نه ناراحتی خواهد داشت و نه خوشحالی بیش از حد. این هم از کم ظرفیتی ماست که با هر حادثه کوچکی، غمگین و خوشحال می شویم.


البته گفته باشم، این دومین تجربه تلویزیونی بنده بوده است.

در سال 78 از صدا و سیما تماس گرفتند و گفتند برای برنامه صبح، بنده از طرف پایگاه حوزه و آقای سید آقامیری از طرف پایگاه آل البیت برای مصاحبه دعوت شدیم. ما هم بخاطر مبارزه با هوای نفس به هیچکدام از برادرها و خواهرها و فامیل چیزی نگفتیم و فقط عیال محترمه و دختر گلم در جریان بودند. آنها از صبح منتظر بودند که ما را در تلویزیون و در برنامه صبح بخیر ایران ببینند! وقتی ما به صدا و سیما رسیدیم،

پس از طی مراحل ورود، به استودیو که وارد شدیم به جای آقای نظام اسلامی، با چهره آقای شهیدی فر مواجه شدیم که در آن موقع خیلی معروف نبودند! و به ما گفتند که این برنامه برای ایرانیان خارج از کشور است، ما با خود گفتیم ای دل غافل! عیال و دخترمان حالا در قم منتظر ما هستند نگو ما در کشورهای خارج رویت خواهیم شد! برنامه بسیار خوب و پرچالشی بود. آقای شهیدی فر هر سوالی را می خواست مطرح می کرد و الحمد لله در آن موقع پاسخ های مناسبی به ایشان دادیم. و استقبال ایرانیان خارج از کشور نسبت به برنامه بسیار مثبت ارزیابی شد. زیرا یک شیخ و یک سید بزرگوار، درباره اینترنت و مسائل محتوایی آن مطالب جالب و جذابی را مطرح کردند.

چند ماه بعد مرحوم آیت الله جمی -امام جمعه ونماینده ولی فقیه در آبادان-را دید م و گفت احمدی! من برای درمان به انگلستان اعزام شده بودم. در آنجا برنامه مخصوص ایرانیان خارج از کشور را نگاه می کردم، به ناگاه دیدم دو روحانی درباره اینترنت صحبت می کنند! خوب که نگاه کردم دیدم ای وای، این که احمدی خودمان است! تو آنجا چه کار می کردی؟

خدا رحمت کند آقای جمی را. بسیار بزرگوار و بسیار مهربان بود. اگر در کشور ما 20نفر، فقط 20نفر مثل آقای جمی داشتیم، وضعمان خیلی بهتر از اکنون بود. برای شادی روح آیت الله جمی، فاتحه ای بخوانید.

http://www.tabnak.ir/fa/news/214801


جالب است! همین چند دقیقه پیش تماس گرفتند و گفتند برای ادامه بحث های شما، شنبه این هفته 11 دقیقه برنامه در نظر گرفته شده است و بنده ادامه صحبت هایم را انجام بدهم! اما........ همان دوبار برایمان بس است، به دیگر دوستان گفتم زحمت برنامه شنبه را بکشند!

با تشکر از دوستانی که قبول زحمت کردند... معلوم شد خیلی هم نیت مان خراب نبوده است، الحمد لله رب العالمین.

جواب آقای سعید ساداتی

آقای سعید ساداتی بخاطر اینکه قبول کردید که یک اشتباه داشتید به شما تبریک می گویم .اما منتظر می مانم که خودتان در نزد وجدان خودتان به بقیه اشتباهات هم برسید.در پیام خصوصی گلایه کرده بودید که بنده کمی تند با شما برخورد کرده ام.ولی در اینگونه مجادلات جواب باید مطابق با مطلب باشد .

بیانیه سایت حوزه نت در پاسخ به یک سوء تفاهم

دوستانی که با سایت جلبک ستیز ارتباط دارند و بنده حقیر را از نزدیک می شناسند به خوبی می دانند که از هیچ تلاشی برای سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نخواهم کرد. اما پست قبلی وبلاگ که تنها از سر دلسوزی بوده، نکته ای را به مدیران سایت وزین حوزه نت گوشزد کرده بود که البته به مذاق خیلی از عزیزان خوش نیامده بود. بنده در آن مطلب تنها اشتباهی که مرتکب شده بودم این بوده که همایش تجلیل از زهرا رهنورد در سال ۸۳ بوده و نه ۸۸. اما در بقیه نکاتی که خدمت عزیزانم در سایت حوزه نت ارائه کردم اطمینان دارم. و البته از سر مردانگی و جوانمردی اگر بنده اشتباهی مرتکب شوم از صمیم قلب می پذیرم(مانند اشتباهی که در زمان برگزاری همایش مرتکب شده بودم).

اما با توضیحات مدیر محترم سایت حوزه نت، بنده قانع شدم که این اتفاق تنها یک بحث فنی بوده و لاغیر.

در پایان لازم می دانم به دشمنان این مرز و بوم گوشزد کنم، همسنگران ولایتمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شانه به شانه یکدیگر در برابر دسیسه های شما ایستاده اند. دشمنانی که در این چند روز این اتفاق را بهانه قرار داده  و از آب گل آلود ماهی گرفته اند بدانند، بنده سعید ساداتی، کوچکترین سرباز حضرت امام خامنه ای(دامت برکاته)، دست در دست مدیران و همسنگران عزیزم در سایت حوزه نت در برابر تمام گستاخی های شما تا آخرین قطره خون مان ایستادگی خواهیم کرد و اجازه هیچگونه دخالت و سنگ اندازی را به شما لاشخوران دنیای سیاست نخواهیم داد.

در ذیل پاسخ مدیر محترم سایت حوزه نت به مطلب قبلی را مشاهده می نمایید.

بسمه تعالی

نويسنده محترم وبلاگ جلبک ستيز!

متأسفانه انتشار مطلبی با عنوان «شیطنت سایت اطلاع رسانی حوزه، به نفع دکتر! زهرا رهنورد» در وبلاگ جلبک ستيز و برخی از پايگاه های ديگر، موجب تأسف اينجانب و ساير همکاران ولايتمدار اين پايگاه گرديد.

گرچه برخی از کاربران فرهیخته و دلسوز نيز با شناختی که از حسن سابقه و گرايش فکری و سياسی اين پايگاه داشتند، در وبلاگ های خود پاسخ های مناسبی را ارائه کرده اند، اما مناسب ديدم نکاتی چند را به اطلاع شما و خوانندگان گرامی برسانم:

 1. پایگاه حوزه به عنوان پایگاه اطلاع رسانی علمی و مذهبی با سابقه طولانی، تبيين انديشه های ناب دينی و دفاع از حریم ولایت و علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام را پيوسته نصب العين خود قرار داده است. اين پايگاه تاکنون اطلاعات گسترده ای را در دسته بندی های موضوعی در اختيار کاربران و علاقمندان به معارف دينی قرار داده که جهت اطلاع مناسب است بدانيد تا کنون 56000 مطلب در بخش دانشنامه، 2500 شماره مجله، 18000 چکیده پایان نامه، 4600 پرسش وپاسخ، 19000 خبر، 102 ویژه نامه و هزاران مطلب ديگر را تهيه و ارائه نموده است؛ که عرضه اين حجم گسترده اطلاعات در جهان تشيع کم نظير است. به عنوان نمونه دانشنامه ولايت و رهبری با بيش از 2000 مطلب تنها بخشی از محتوای اين پايگاه است. در بخشی از فعالیت های این پایگاه نيز به ارائه محتوای مجلات دينی پرداخته شده که مجله پيام زن يکی از ده ها نشريه فرهنگی، اجتماعی و دينی است که در اين پايگاه عرضه می گردد.

2. نويسنده اين مطلب به گمان خود اشتباه بزرگی را در پايگاه حوزه کشف کرده اند و يکی از مطالب مندرج در مجله پيام زن را که در سال 1383 منتشر شده بود به عنوان «شيطنت پايگاه حوزه» تلقی کرده و آن را مربوط به سال 1388 و در حمايت از افرادی دانسته اند که از وابستگان فتنه سبز بوده و برای امت با بصیرت و ولایتمدار، هويت آنان مشخص است؛ در حالی که با يک توجه به تاريخ انتشار مجله و همچنين تاريخ درج آن در پايگاه حوزه به راحتی می توان به اين نکته رسيد که مجله مورد نظر در تيرماه 1383 منتشر شده و در تاريخ سوم دی ماه 1388 با توجه به تغییر نسخه فنی پایگاه همراه با انبوهی از اطلاعات که شماره آن به هزاران صفحه می رسد و روزانه در سايت آپلود می شود، در سايت درج شده است. اين يک روال طبيعی است و برای کسانی که با فرآيند تهيه، آماده سازی و آپلود اطلاعات پایگاه هایی از این دست آشنا باشد، امری بديهی است. همراه شدن اتفاقی تاريخ درج اين مطلب به عنوان جزئی از یک مجله قدیمی با وقايع دی ماه سال 1388 و برداشت غير منصفانه و بيان تهمت آميز نويسنده اين وبلاگ، مسأله ای است که ايشان بايد پاسخ آن را بدهند.

3. بر خلاف ادعای نويسنده محترم، پايگاه حوزه، يک پايگاه علمی ـ تبليغی است، نه سايت رسمی حوزه علميه. اين پايگاه هيچ گاه بنا نداشته که خود را مرجع خبری حوزه علميه بداند. رسالت عظيم اين پايگاه ترويج فرهنگ صحيح دينی و آگاهی بخشی در زمينه انديشه های اسلام ناب است که امروزه مقام معظم رهبری پرچمدار حقیقی آن می باشند. اين مطلب بر هر کسی که اندک مراجعه و تأملی به پايگاه داشته باشد، روشن می گردد.

 4. نويسنده محترم در صدد نصيحت و موعظه دست اندر کاران پايگاه حوزه برآمده اند. اميدوارم ايشان نيز از اين پس، قبل از بيان هر مطلبی در مورد صحت و سقم و عواقب آن بيشتر انديشه کنند. ای کاش به اين نکته توجه می کردند که در شرایط کنونی که طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، کشور نیاز به آرامش، وحدت و همدلی دارد؛ این سوء برداشت ها در حقيقت تضعيف جبهه حزب الله و آب بر آسیاب دشمن ریختن است.

پايگاه حوزه از نويسنده محترم اين وبلاگ، انتظار دارد با اصلاح مطلب خود و اطلاع رسانی به ساير پايگاه هايی که آن را پوشش داده اند، نسبت به تصحيح سوء برداشت از روند اطلاع رسانی در اين پايگاه، اقدام نمايد.

  مدير پايگاه حوزه نت

در دفاع از برادران سایت حوزه نت

امروز مدیر پایگاه حوزه نت با نگرانی وتاسف گفت :مطلبی بر علیه پایگاه حوزه در فضای مجازی بطور گسترده پخش شده است و پایگاه های خبری هم بدون سوال و جستجو آن را منعکس کرده اند .برای چاره کار وچگونگی پاسخ گویی از بنده مشورت خواست..

مطلب را در زیر می آورم که عنوانش شیطنت سایت اطلاع رسانی حوزه ،به نفع دکتر!زهرا رهنورد است وسپس جواب آن را خواهم .....ولی واقعا خیلی متاسف هستم که برخی به اسم انقلابی و...چرا اینقدر عجول وخام هستند.

برادر جوان وانقلابی سعید ساداتی کمی فکر کن وبعد قلم بدست بگیر..این قلم ها ن والقلم است نه نون و قلم

-------------------------------------------------

پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت خود را به عنوان مرجع خبری حوزه های علمیه معرفی می کند؛ با گشت و گذاری در فضای مجازی به صورت اتفاقی به سایت حوزه نت رسیدم. نکات جالبی در این سایت توجهم را به خود جلب کرد. کنجکاو گشتم و در فید جستجوی سایت «زهرا رهنورد» را تایپ و بروی جستجو کلیک کردم.

نتایج جستجو برایم جالب بود:

اولین نتیجه  این بود:

گزارشی از مراسم نکوداشت دکتر زهرا رهنورد؛ رئیس دانشگاه الزهرا

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی بروی آن کلیک کنید

وقتی به عکس فوق می نگریم این مقاله در تاریخ 3 دی 88 بروی سایت قرار گرفته است. 3 دی یعنی 7 ماه پس از حیات جنبش سبز. زهرا رهنورد کیست؟ زهرا رهنورد آن دکتری است که در این سایت از او تعریف شده است و یا همراه میرحسین موسوی یکی از سران فتنه 88؟

با کلیک بروی لینک و مطالعه گزارش مراسم، این مطلب جالبتر نیز می شود:

 

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی بروی آن کلیک کنید

ما تنها به تجزیه و تحلیل پاراگراف اول این گزارش می پردازیم و تجزیه و تحلیل مابقی و آثار خانم رهنورد باشد بر عهده کسانی که به این امر علاقه دارند و بدان مشاقند.

به تاریخ برگزاری این همایش دقت کنید: 20 اردیبهشت سال 1388، یعنی تنها یک ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری. تجلیل از همسر یکی از کاندیداهای اصلی ریاست جمهوری؛ این همایش از سوی چه کسانی برگزار شده؟ و لزوم برگزاری این همایش، دقیقا یک ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری به چه میزان است؟

به قسمتی که با خط قرمز اشاره شده دقت بفرمایید:

« تجلیل از فعالیت های طولانی و گسترده علمی، فرهنگی، هنری و سیاسی ایشان »؛ فکر نمی کنم این جمله نیازی به توضیح بنده حقیر داشته باشد.

و اما آخرین نکته ای که باید در این مورد و علی الخصوص سایت حوزه نت بدان اشاره کنم این است که؛ فرض را بر این امر قرار می دهیم که چهره خانم رهنورد قبل از انتخابات مشخص نبوده. فرض می کنیم برگزاری این همایش تبلیغاتی نبوده! اما دلیل قرار دادن این مطلب در تاریخ 3دی 88 بروی این سایت چیست؟

پس از گذشت 2 سال و با نزدیک شدن به یوم الله 9 دی چرا این سایت اقدام به حذف این لینک از آرشیو خود نکرده است؟ نمی دانم هادیان این سایت اطلاع رسانی چه بزرگوارانی هستند اما مطمئنا این کوتاهی و یا غفلت از چشمان تیز بین امت حزب الله پوشیده نخواهد ماند. از مسئولین این سایت تقاضا می کنیم هر چه زودتر این لکه ننگ را از سایت مقدسشان حذف نمایند.

در آستانه 9 دی، یوم اللهی که ملت ایران درس خوبی به هتاکان عاشورا دادند انتظار می رود شاهد چنین غفلت هایی از سوی سایت های انقلابی نباشیم.

این مطلب را در خبرگزاری فارس، بولتن نیوز، عصر امروز، عمارنامه و نهضت سبز نبوی بخوانید

|+| نوشته شده توسط آنتی جلبک در دوشنبه پنجم دی 1390 ساعت 12:45  | 6 مرگ بر منافق
--------------------------------------------------
یکم

شما گفتید:پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت خود را به عنوان مرجع خبری حوزه های علمیه معرفی می کند

بنده که در سال 77 اولین مدیر پایگاه حوزه نت بودم تا کنون که حجت الاسلام اکبری مدیر این پایگاه هستند هیچ گاه چنین ادعایی نداشتیم .بطور معمول در گزینه -درباره ما -هر پایگاه خودش را معرفی می کند .این اولین تهمت شما به پایگاه حوزه است.بهتر است اول درباره ما را در پایگاه حوزه بخوانید وسپس افاضه بفرمایید

دوم

شما گفتید:با گشت و گذاری در فضای مجازی به صورت اتفاقی به سایت حوزه نت رسیدم. نکات جالبی در این سایت توجهم را به خود جلب کرد. کنجکاو گشتم و در فید جستجوی سایت «زهرا رهنورد» را تایپ و بروی جستجو کلیک کردم.

سایت هایی که از شما مطلب را نقل کرده اند چقدر بی مطلب مانده اند که از یک نفر که بطور اتفاقی و...نقل مطلب می کنند.وای به حال آن سایت ها و وای به حال ما که همچون شمایی مرجع اطلاع رسانی ما هستید.اخوی اگر فقط کمی محقق بودید  از مطالب محتوایی واسلامی در فضای اینترنت جستجو می کردید حتما این سایت را می شناختید.هنوز هم دیر نیست هر واژۀ اسلامی را خواستی در گوگل جستجو کن وببین پایگاه حوزه نت برای آن مطلب دارد

سوم

شما گفتید:نکات جالبی در این سایت توجهم را به خود جلب کرد. کنجکاو گشتم و در فید جستجوی سایت «زهرا رهنورد» را تایپ و بروی جستجو کلیک کردم.

این نکات جالب چه بود .محض اطلاع شما بگویم که سایت حوزه بسیار بزرگ است و همچو شمایی با این عبارات سخیف نمی توانید آن را کوچک کنید در پایگاه حوزه

52000 مطلب انتساب به دانشنامه های مختلف

102 ویژه نامه

4600پرسش وپاسخ

2500 مجله

18000 چکیده پایان نامه

19000 خبر

و بسیاری مطالب دیگر موجود است

چهارم

جوان !اینقدر عجول نباش

بنده هم مثل شما جستجو کردم نتایج وتاریخ ها را دقت کنید.....بر عکس شما که فکر کردید چند منافق را کشف کردید  وحتما هم کلی ذوق کردید و دوستان دیگرشما  که بر اثر فقر فرهنگی وعلمی وفقط سیاست زدگی دنباله شما شدند...به تاریخ ها دقت کردم

1.  گزارشی از مراسم نکوداشت دکتر زهرا رهنورد، رئیس دانشگاه الزاهراء
مقالات مجلات >> پیام زن >> تیر 1383، شماره 148
1388/10/3
  چهارشنبه 30 اردیبهشت سال جاری، مراسمی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی بهمنظور نکوداشت خانم دکتر زهرا رهنورد وتجلیل از فعالیت های طولانی و گستردهعلمی، فرهنگی، هنری و سیاسی ایشانبرگزار شد. آنچه در پی می آید گزارشی از اینمراسم است.
دقت کنید تاریخ مجله تیر 83 است و روی سایت قرار گرفتن 3/10/88
 2 سیر تحول گچبری در ایران دوره اسلامی
پایان نامه >> «دانشگاه:دانشگاه تهران» «پدیدآورنده:منوچهری، ماندانا »
1388/7/16
   سیر تحول گچبری در ایران دوره اسلامی   منوچهری، ماندانا   2  هنرهای زیبا   دانشگاه تهران   زهرا رهنورد  1379  گزارشی تاریخی و تحلیلی از سیر تحول هنر گچبری در ایران دوره اسلامی است. این گزارش در پنج فصل تنظیم شده است: درباره گچ ، سیر تحول فنون گچبری، سیر تحول محتوایی، سیر تحول تصویری و...
دقت کنید این مربوط به خبر یک پایان نامه است

خبر(1)
مقالات مجلات >> پیام زن >> آذر 1377، شماره 81
1388/10/3
   آزادی 57 زن محکوم     حضرت آیت اللّه خامنه ای رهبر معظم انقلاب به مناسبت خجستهمیلاد حضرت فاطمه زهرا(س) پنجاه و هفت نفر از محکومان نسواندادگاههای عمومی و انقلاب را مورد عفو و بخشودگی قرار داد.  عفو این عده بنا به درخواست رییس قوه قضاییه و موافقت مقاممعظم رهبری صورت گرفته است.   نخستین همایش زنان نیکوکار برگزار شد     اولین همایش بانوان نیکوکار با حضور حجت الاسلام والمسلمینخاتمی، رییس جمهوری برگزار شد. رییس جمهوری کمک به محروماناجتماعی و م...
دقت کنید مجله پیام زن سال 77 که در 3/10/88 در روی سایت قرار گرفته است .هر آدمی که بی غرض باشد  قبل از هر قلم فرسایی به تاریخ ها شک می کند ومی بیند راجع به رهبر فرزانه انقلاب هم همان تاریخ است
و هکذا بقیه تاریخ ها

همایش بانوان قرآن پژوه
مقالات مجلات >> پیام زن >> آبان 1382، شماره 140
1388/10/3
 
  کتابشناسی حجاب«قسمت اول»
مقالات مجلات >> پیام زن >> آبان 1371، شماره 8
1388/10/3
 
ای که طلبه ها را  متهم به شیطنت می کنی
ای 6 تا مرگ بر منافق می گویی
 
اگر فقط یک لحظه فقط یک لحظه درنگ و تامل می کردی که این تاریخ 3/10/88 چرا اینهمه تکرار شده به یک سوال ساده می رسیدی و کافی بود یک تماس بگیری ...یک تماس وسوال ....
آن وقت بود که به شما پاسخ می دادند در تاریخ 3/10/88 پایگاه با تمام محتوای میلیو ن ها صفحه روی سرور آپ لود شده است فقط همین
پنجم
شما گفتید:
پس از گذشت 2 سال و با نزدیک شدن به یوم الله 9 دی چرا این سایت اقدام به حذف این لینک از آرشیو خود نکرده است؟ نمی دانم هادیان این سایت اطلاع رسانی چه بزرگوارانی هستند اما مطمئنا این کوتاهی و یا غفلت از چشمان تیز بین امت حزب الله پوشیده نخواهد ماند. از مسئولین این سایت تقاضا می کنیم هر چه زودتر این لکه ننگ را از سایت مقدسشان حذف نمایند.
فکر کنم اگر تاریخ نگاری دست شما بود کل تاریخ بشریت به پنج صفحه هم نمی رسید همه را حذف می کردید.
برادر یک کمی فکر کنید ما که با تاریخ وعلم جنگ ودعوا نداریم.
لااقل یک کمی مطالعه کن ..واقعا این مسئله اینقدر روشن است که نیازی به جواب ندارد فقط برای این خبر گزاری ها متاسفم که از قول ایشان این مطالب سبک را نقل کرده اند که به مزاح بیشتر شبیه است تا اطلاع رسانی

فتنه سبز کجا بوده ؟
منافق چیه برادر
لکه ننگ چیست؟

ای کاش شما کمی دربارۀ ولایت فقیه و شخص رهبر فرزانه در حوزه نت جستجو می کردی ویا ........

 


با علی علیه السلام

                         ترجمه‏ نهج‏ البلاغه(شهيدى) صفحة 257

و از سخنان آن حضرت است

كه هنگام تلاوت يا أَيُّهَا الْإِنْسانُ ما غَرَّكَ بِرَبِّكَ الْكَرِيمِ برگفت

انسان-  از هر سؤالى دليلش بی ‏پاتر است، و از هر فريب خورده عذرش ناپذيراتر. چون به شناخت خود نادان است خود را پسندد. و بر خود نازان است.

اى انسان تو را بر گناه چه چير كرده است و بر پروردگارت چنين دلير

چرا به كشتن خود ناپژمانى، مگر دردت را درمان نيست، و يا بيداريت از اين خواب گران نيست تو كه بر ديگرى مهربانى چرا در كار خود وا می ‏مانى

بسا كه يكى را در تابش آفتاب بينى و او را به سايه آرى، يا بر گرفتارى كه بيمارى وى را گداخته از روى رحمت اشك بارى پس چه تو را بر درد خود شكيبا نمود، و در مصيبتت توانايى بخشود، و در گريستن بر نفس خويش كه نزد تو گرانبهاترين جانهاست، به شكيبايی ات امر فرمود و چگونه بيم كيفرى بيدارت نمی سازد كه شبانگاه بر تو بتازد.

حالى كه با نافرمانى خدا خود را-  تباه ساخته ‏اى-  و در پنجه قهرش انداخته. پس سستى دل را با پايدارى درمان كن، و خواب غفلت ديده ‏ات را به بيدارى. و طاعت خدا را بپذير و به ياد او انس گير. و به خاطر آر آن گاه كه تو روى از او گردانده‏ اى او روى به تو گرداند و تو را به خواستن بخشايش از خود می ‏خواند و-  جامه-  كرم خويش بر تو می ‏پوشاند، و تو از او رويگردانى و ديگرى را خواهان.

پس چه نيرومند است و بزرگوار، و چه ناتوانى تو و بىی مقدار، و چه گستاخ در نافرمانى پروردگار.

در سايه پوشش او می ‏آرامى، و در پهنه بخشايش او می خرامى، نه بخشش خويش را از تو بريده، و نه پرده خود را بر تو دريده، بلكه چشم به هم زدنى بى احسان او به سر نبرده‏اى، در نعمتى كه بر تو تازه گردانيده، يا گناهى كه بر تو پوشانيده، يا از بلاييت رهانيده.-  با نافرمانى اين چنين به نعمتش اندرى-

  پس چه گمان بدو برى، اگر وى را فرمان برى به خدا اگر اين رفتار ميان دو كس بود كه در قوّت برابر بودند، و در قدرت همبر-  و تو يك تن از آن دو بودى- ، نخست خود را محكوم می ‏نمودى كه رفتارت نكوهيده است و كردارت ناپسنديده. سخن به راست بگويم، دنيا تو را فريفته نساخته، كه تو خود فريفته دنيايى و بدان پرداخته. آنچه را مايه عبرت است برايت آشكار داشت، و ميان تو و ديگرى فرقى نگذاشت. او با دردها كه به جسم تو مى‏گمارد، و با كاهشى كه در نيرويت پديد مى‏آرد، راستگوتر از آن است كه با تو دروغ گويد و وفادارتر از آنكه با تو راه خيانت پويد، و بسا نصيحتگويى از سوى دنيا كه وى را متهم داشتى و راستگويى كه گفته او را دروغ پنداشتى. اگر در پى شناخت او باشى در خانه ‏هاى ويران، و سرزمينهاى خالى از مردمان، اندرزهايى چنان نيكو فراياد تو آرد، و نمونه‏هايى براى گرفتن پند پيش چشمت دارد، كه او را همانند دوستى يابى مهربان، و از بدبختى و تباهى ات نگران، و دنيا خانه‏ اى است خوب براى كسى كه آن را چون خانه نپذيرد، و محلى است نيكو براى آن كه آن را وطن خويش نگيرد، و همانا فردا خوشبختان دنيا آنانند كه امروز از آن گريزانند. آن گاه كه زمين لرزيدن گيرد-  و صرصر مرگ وزيدن- ، و رستاخيز روى آرد، با همه هراس كه دارد، و به هر كيش پيروانش پيوندند و به هر پرستنده پرستندگانش و به هر مهتر فرمانبرانش. پس ديده‏اى در فضا گشاده و گامى آهسته در زمين نهاده نماند، جز كه در ترازوى داد و محكمه عدالت بنياد حق تعالى جزايى را كه در خور است ستاند. پس بسا حجت كه آن روز باطل و ناپسنديده باشد، و دستاويزهاى عذر كه بريده. پس در كار خويش بكوش، تا عذرى آورى كه پايدار باشد، و حجتى كه استوار. و آن را بگير كه براى تو می ماند-  و آن نيكويى كردار است-  از آنچه براى آن نخواهى ماند-  كه جهان ناپايدار است-  و سفر خود را آماده باش و به برق نجات ديده گشاده و بارگى جد و جهد را بار برنهاده.